Friday, June 16, 2006

TERIMA KASIH SEMUA

Kami ahli bait Ansar mengucapkan terima kasih kepada semua sahabat yang banyak membantu kami dalam pengurusan ustaz Zulkarnain yang sakit sehingga berjaya di bawa pulang ke Malaysia.

Terima kasih terutama kepada YDP Bkpjm Ust Fairuz banyak membantu dalam pengurusan tiket yang terpaksa ke sana – sini kerana terdapat masalah tiket dan banyak membantu dalam mencari doktor.Terima kasih juga kepada ustaz Azman Shaari kerana selalu bawa makanan ke rumah ini yang banyak belanja.Ustaz Hafiz dan ustaz Hairi yang selalu tidur di rumah ini dan membantu ,memasak ,mengemas dan memberi nasihat walaupun tengah dalam peperiksaan.Tidak lupa juga buat sahabat seperjuangan ustaz Qistas yang banyak memberi tunjuk ajar, membantu semoga dipermudahkan segala urusan yang bakal menjadi bapa bulan tujuh ini dan dikurniakan anak yang soleh dan solehah.

Buat sahabat karib ust Lokman , ust Fahmi Dzulkarnain , ust Firdaus Ahmad dan Ust Halim Masran jutaan terima kasih kerana sudi membantu kami.Tidak lupa juga kepada ust Omar Zakir kerana berulang – alik untuk urusan sewa kereta.

Kepada Badan pengurus PMRAM, buat presiden ustaz Hairul Nizam dan badan pengurus yang lain terima kasih banyak- banyak kerana meminjamkan kerusi roda dan tongkat mudahan 2 persatuan yang dibina ini kekal sehingga kiamat.Kepada Encik Arifin pegawai Atase Kebajikan JPMK yang banyak juga membantu pengurusan Ust Zulkarnain .

Terima kasih juga kepada yang datang untuk mengubati Ust Zulkarnain Ust Syauki , Ust Shahril , Ust Qistas , Dr Zuhdi, Dr Nik , Dr Firdaus, Dr Nushi(arab).

Kepada Sahabat yang lain Ust Shahrunnizan Suratmin,Ust Hafiz Noramli,Ust Ridzuan Roslan, Ust Kahar, Ust Firdaus Sulaiman,Ust Mohd Rozlan, Ust Iqbal dua2 Iqbal,Ust Yohanas,Ust Zairol Al-adib,Ust Nazar,Ustaz Putera,Usta Adib, Ust Ismail Maslan ,Ust Hanafiah, dan kepada sepupu ust Zulkarnain yang baru bertemu (jejak kasih), Ust Hairul Nizam Harun(badang) yang banyak memberi semangat kepada Zulkarnain supaya tabah dan sabar.

Kepada semua sahabat yang tidak disebut namanya disini yang mendoakan kesihatan Ust Zulkarnain dan kepada yang selalu melawatnya di sini semoga Allah membalas kebaikan kepada kalian dipermudahkan segala urusan.Sama –samala kita doakan Ust Zulkarnain semoga cepat sembuh dan pulang kembali meneruskan pengajian di sini.

No comments: